| Ella | |
|
+34moidibe Nana-chan massulove Xu essbee Lidwine maya cerise Kiss Fish zky030 Just Laine ellapower spring ouassila yi-lei Soralia ¤aimeilin¤ Jin cryptic-sheen hebestyle90 Zanadu Miss gaia FloloveElla Kenny lola hirondelle souhila Meloti ¤ S.H.E Sophie Sylviane Hamster de combat Adri Potter BigNoodle 38 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Just Laine FAN Ultime !
Nombre de messages : 1649 Age : 33 Localisation : Ligne A du RER Date d'inscription : 19/02/2008
| Sujet: Re: Ella Dim 2 Mar - 0:01 | |
| Tu vois pas mais en fait la maison s'étend sur 4 hectars derrière xD
(Jin tu m'as enlevé des posts précieux ><) | |
|
| |
Jin FAN Ultime !
Nombre de messages : 2625 Age : 39 Localisation : chez hebe Date d'inscription : 10/02/2007
| Sujet: Re: Ella Jeu 6 Mar - 14:01 | |
| Une news qui vient compléter celle de zky je pense: Ella Want to Sell Herself ~ Wants to Be B&B (Bed & Breakfast) OwnerSource: UDN Translated by Cmiley http://asianfanatics.ne Following after good sis Hebe investing in her brother's restaurant, Ella has the thought of becoming a female owner too, this year plans to invest about 10 million dollars to make one of Pintung's old empty house to become a bed and breakfasdt, she laughed: "Apart from the enjoyment of life, the other selling point is me of course." Since the whole family has moved to the new house, distance not far from the old house it's been empty, Ella had thoughts of changing it to a B&B long ago, "if one day I don't continue as an artist, would want to open a B&B to become an owner." It's becuase it's been so busy earlier, and worried that mom and dad would be too tiring, this dream has since been dragged, but it could be because of the influnece of Hebe's brother "Qing Tian" restaurant's successful encouragement; Ella's "B&B dream" finally can start making some actual developments. Ella says, already contacted designers to have them look at the house, she hopes to keep the exterior and style, but the rooms inside must be arranged in different styles, this is all out of her thoughts, having village style, modern style and so on, to give customers different feelings. She says, the old house is in the old hometown, there's village scenery, behind the house there a field, this can let customers feel leisurely and relax the "enjoyment of life" style. Of course changing to be a B&B is not easy, not only opening the doors for business, family and friends will also have a place to stay, once Hebe and Selina heard it, they loundly and excitedly reacted, hoping in the future they can also bring their family to Pingtung to play. Not worried of attracting fans bothering? Ella laughed: "Since most fans and my parents are familiar. And if they want to stay, there's still a fee." Becuase it's a B&B in a village earning a life it's another selling point. | |
|
| |
gaia FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Ven 7 Mar - 10:00 | |
| ça va devenir le "Graceland" de Taiwan bon sérieusement...je comprends qu'elle veuille changer un peu de vie et faire des nouveaux trucs. mais j'ai peur que ça ne dérive à cause des fans justement. ce serait vrmt dommage que la maison de famille devienne un lieu de "tourisme", ou en tout cas, que l'intérêt principal ne soit pas un B&B charmant, mais "c'est la maison d'Ella!". enfin c'est mon avis, je pense juste qu'à sa place, j'attendrais un peu. mais si tout ça la rend heureuse et pleine d'idées, alors je ne peux que l'encourager! (je reste sceptique et inquiète quand même) | |
|
| |
hebestyle90 Mascotte
Nombre de messages : 2276 Age : 34 Localisation : près de l'aéroport charles de gaulle ^^ Date d'inscription : 01/01/2007
| Sujet: Re: Ella Ven 7 Mar - 21:27 | |
| loool^^
c'est une bonne idée franchement
par contre faire entrer des fans..... | |
|
| |
Just Laine FAN Ultime !
Nombre de messages : 1649 Age : 33 Localisation : Ligne A du RER Date d'inscription : 19/02/2008
| Sujet: Re: Ella Ven 7 Mar - 21:28 | |
| Et si on y allait? | |
|
| |
gaia FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Mer 12 Mar - 9:51 | |
| le projet B&B avance... Today Xiao Kai happily shared with me the first step of his dream He said that the day before yesterday, he had an appointment with an architect at his hometown The architect said The house practically has no architecture framework and if stubbornly wants to rebuild it would only result in unnecessory expense Therefore, Xiao Kai was a little disappointed Afterall, that place was where he had grown up since young Where it contains a tremendous amount of memories But for the sake of the future, he can only give up the old house and build a better and newer oneHe adorably said It's just like the song you wrote "You will always live within the memories"Each and every bit of this house lives within my memories He is so cute Therefore, Mother Kai reminded him that if he was to build, he would have to ask for his grandfather's permission first Thus, on the spot, he asked his grandfather if he could tear down the old house and build a bigger and newer house With tears shinning in his eyes, Grandfather said ..................... ..................... ..................... Of course Actually long before the news had reported about this, Grandfather Kai had rushed to Mother Kai to question her whether Xiao Kai was going to build a new house Hehe Grandfather Kai had originally already wished for his later generations to help him build up his old home Because the offspring of Grandfather Kai's friends had already helped their families to build new houses So he also hoped that his own would be able to do the same Because he would feel proud that his grand children has the ability to do this for him Therefore, Grandfather Kai generously said to Xiao Kai From here to the back of over there all belongs to our house You can rebuild all you want No problem When Grandfather Kai knew that the transformation was confirmed, he immediately brought Grandmother Kai with him to Uncle A Mi's house to show off When he got home, he said to Xiao Kai Uncle A Mi wants to borrow 10 million from you Haha Uncle A Mi is so cute But Grandfather Kai is even cuter Hehe Xiao Kai is now full of ideas He hopes that the courtyard would be filled with personally grown crops such as corn, tomato, lemon and so on So when guests come, they could help themselves to them He hopes that when customers come to their house, they would be able to fully relax and enjoy the country lifestyle Xiao Kai said One has got to have dreams to be able to realize them step by step He said that this dream was from 6 years ago where now, he would have to implement it He is really very happy that he has the ability to allow his family to live a better life He said that he is just missing his soul mate whom would make his life more complete I also hope that someone would appear to make me become a better person Awaiting Xiao Kai's dream Awaiting for a personarf, moi je serai super triste de détruire ma maison d'enfance! j'pourrais pas la dernière phrase...elle m'attend! aahh c'est trop beau!! tears from happiness | |
|
| |
ellapower FAN
Nombre de messages : 152 Age : 39 Localisation : aix en provence Date d'inscription : 19/12/2007
| Sujet: Re: Ella Ven 14 Mar - 21:07 | |
| j'ai un peu de mal a suivre cette histoire.... C'est Ella qui veut transformer sa maison de famille en b&b ou alors c'est son beau gosse???? est ce encore de le rigolade ou c'est serieux?? | |
|
| |
hebestyle90 Mascotte
Nombre de messages : 2276 Age : 34 Localisation : près de l'aéroport charles de gaulle ^^ Date d'inscription : 01/01/2007
| Sujet: Re: Ella Ven 14 Mar - 23:37 | |
| et bah y'a de la construction à faire^^ | |
|
| |
gaia FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Sam 15 Mar - 12:07 | |
| - ellapower a écrit:
- C'est Ella qui veut transformer sa maison de famille en b&b ou alors c'est son beau gosse????
euh je crois que ce beau gosse n'existe pas, mais comme on en est pas sûr... je pense quand même que c'est bien Ella qui veut construire ce B&B | |
|
| |
ellapower FAN
Nombre de messages : 152 Age : 39 Localisation : aix en provence Date d'inscription : 19/12/2007
| Sujet: Re: Ella Sam 15 Mar - 19:13 | |
| j'avais compris qu'il n'existait pas mais c'est juste pour savoir si c'est ce personnage imaginaire ou alors si c'est réellement Ella qui nous pète un câble et qui veut transformer la maison de sa famille en b&b?? trop de repos a notre Ella ça lui réussit pas finalement.... | |
|
| |
gaia FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Sam 15 Mar - 21:40 | |
| ta remarque est sensée, étant donné qu'Ella utilise Xiao Kai, on est sûr de rien en ce qui concerne le B&B. mais j'ai bien peur qu'elle soit sérieuse... | |
|
| |
zky030 FAN Ultime !
Nombre de messages : 2043 Age : 30 Localisation : là ou il y a plus de castor..XD Date d'inscription : 27/02/2008
| Sujet: Re: Ella Lun 17 Mar - 2:58 | |
| | |
|
| |
BigNoodle Admin
Nombre de messages : 2264 Age : 38 Localisation : Rennes Date d'inscription : 06/09/2005
| Sujet: Re: Ella Lun 17 Mar - 3:21 | |
| bed & breakfast = hotel ^^ | |
|
| |
zky030 FAN Ultime !
Nombre de messages : 2043 Age : 30 Localisation : là ou il y a plus de castor..XD Date d'inscription : 27/02/2008
| Sujet: Re: Ella Lun 17 Mar - 3:25 | |
| | |
|
| |
hebestyle90 Mascotte
| Sujet: Re: Ella Lun 17 Mar - 22:04 | |
| y'a une B&B à côté de chez moi^^ | |
|
| |
gaia FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Mar 18 Mar - 11:23 | |
| et voilà qu'ils regardent des films ensemble! je boude!
Such Definite Love Would Only Pass By Once In A LIfe Time
Xiao Kai bought two classic movie DVDs He said he wanted to share them with me One of them is The Bridges of Madison County He said That this movie was recommended by Mother Kai That is why he bought it The other film was recommended by Xiao Kai's second elder sister That is why he bought it as well The Shawshank Redemption I have heard of both movies before But have not seen them He had watched it already And really wants to share them with me The two actors of The Bridges of Madison County were great I asked him about the plot And he had no words to describe He just said that he wants to watch it with me again Because He also hopes to meet a loved one in his life When I heard it I was so nervous Was that his way of confessing his love? Would he say it while watching the movie with me? Maybe I am thinking too much But that's how girls are Always love to daydream However, he said That I have to have a taste of the movie I agreed so we would be having a DVD date The Shawshank Redemption Absolutely great movie script With absolute great actors You must watch the whole movie till the end There will be surprises He asked me to recommend this to everyone So that's why These two movies Let's all go watch them together Share your thoughts online after watching them Awaiting for the date with Xiao Kai Hehe I want to eat popcorn with him | |
|
| |
Jin FAN Ultime !
Nombre de messages : 2625 Age : 39 Localisation : chez hebe Date d'inscription : 10/02/2007
| Sujet: Re: Ella Mar 18 Mar - 20:13 | |
| y a plus de photos de xiao kai, c'est moins drôle pff N'empêche elle reste aussi bavarde à l'oral qu'a l'écrit notre ella xD c'est bieng. | |
|
| |
hebestyle90 Mascotte
| Sujet: Re: Ella Mar 18 Mar - 20:40 | |
| la plus bavarde des trois et ça se voit^^ | |
|
| |
Kiss Fish Mordu(e)
Nombre de messages : 57 Age : 33 Localisation : FRANCE Bordeaux Date d'inscription : 18/03/2008
| Sujet: J'aime tous les trois!!!Parce qu'elles sont S.H.E!!! Mar 18 Mar - 22:21 | |
| Franchement,depuis que je connais S.H.E ce groupe de chanteuse,je préfère Hebe! Mais maintenant,j'aime les trois beaucoup beaucoup...!!! ça veut pas dire que j'aime pas Selina et Ella avant!c'est que...ah~~~ comment je peux mieux expliquer?! En tout cas j'aime S.H.E!!! Tous les trois!!!
J'aime Selina!!! jolie, douce, mignonne, pieuse, marrante... J'aime Hebe!!! confiante, mignonne, pieuse, marrante... J'aime Ella!!! courageuse, confiante, marrante, mignonne, pieuse...
En faite, je croyais toujour qu'Ella est une garçonne! parce que vous la connaissez pas mieux!En faite Elle est lady juste... juste... ça ne se voit très clair!!!
Only Love S.H.E Forever!!! Together Forever!!! S.H.E Je vous aime beaucoup beaucoup beaucoup...!!!
Dernière édition par Kiss Fish le Mar 18 Mar - 22:28, édité 3 fois | |
|
| |
Jin FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Mar 18 Mar - 22:27 | |
| Ola salut Kiss Fish Content que les S.H.E te plaisent énormément ^^ Pour en apprendre plus sur toi, je t'invite à l'occasion, à aller te présenter sur le topic de présentation Have fun | |
|
| |
BigNoodle Admin
Nombre de messages : 2264 Age : 38 Localisation : Rennes Date d'inscription : 06/09/2005
| Sujet: Re: Ella Mar 18 Mar - 22:51 | |
| Bienvenue kiss fish
mais comme me le fait remarquer Jin, ce message n'a pas sa place ici, et je n'ai pas moyen de déplacer uniquement ton message. pourrais-tu alors recopier ce message dans un autre topic, par exemple dans le Topic Presentation des membres merci !! | |
|
| |
cerise FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Mer 19 Mar - 1:02 | |
| Est ce qu'on peux penser que xiao kai est wu zun???? je veux que tous les deux soient ensemble!!!! | |
|
| |
Jin FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Mer 19 Mar - 1:06 | |
| hana kimi t'a fait effet visiblement^^ Franchement ce sont surtout les journalistes qui peuvent penser ça à mon avis pour 'entretenir' la pseudo rumeur de couple qui alimente la presse people xD | |
|
| |
cerise FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Mer 19 Mar - 1:19 | |
| - Jin a écrit:
- hana kimi t'a fait effet visiblement^^ Franchement ce sont surtout les journalistes qui peuvent penser ça à mon avis pour 'entretenir' la pseudo rumeur de couple qui alimente la presse people xD
t'as raison je suis gravement contaminé par hanakimi!! | |
|
| |
gaia FAN Ultime !
| Sujet: Re: Ella Mer 19 Mar - 9:35 | |
| wu zun?? ce type? no way . j'trouve qu'il n'a pas beaucoup de considération pour Ella, quand on lit certaines news, on se demande vraiment s'il l'a prend au moins au serieux....drama et réalité ne sont pas la même chose. bref. je serai contente si Ella avait effectivement un chéri, mais j'aurai dû mal à accepter que ce soit wu zun! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Ella | |
| |
|
| |
| Ella | |
|