Sujet: Re: Ella Mer 3 Juin - 21:59
Comme vous le savez tous maintenant, ma chérie Ella a commencé le tournage de son dernier drama. Voici un p'tit mot concernant ses journées:
The Weather Is So Hot
Hello How is everyone? I am very tired Actually from day one of filming I had already regretted that I accepted filming again Why do I have to let myself get caught up in this situation again The sun is so scorching till I am going to go crazy soon At times I feel like I am going to roasted soon My sweat sprinkles instead of dripping My undergarments have to be changed three times a day I have no appetite for lunch Such days are almost reaching to four months Chen Jia Hua, Chen Jia Hua Serve you right Who ask you to be crazily addicted to drama, so easily agree on filming The next time must think it over carefully Don't be so impulsive Ok Finished venting I will still film well though Because this is my job I don't know anything, the only thing I know is to make people happy Thank You God for giving me this gift I will cherish and bring it out well Thank You for everyone's care and concern I am very well, don't worry about me
Jia you Ella!! et continue de poster des messages, ça nous fait plaisir! parce qu'en ce moment c'est le désert...no news!!
Kenny FAN Ultime !
Nombre de messages : 1657 Age : 43 Localisation : A l'autre bout de l'océan!! Date d'inscription : 28/05/2006
Sujet: Re: Ella Jeu 4 Juin - 2:06
Ouais pas beaucoup de new!
wyatt59 FAN Ultime !
Nombre de messages : 303 Age : 30 Localisation : Lille Date d'inscription : 05/10/2008
Sujet: Re: Ella Jeu 4 Juin - 19:20
Ouais, c'est sur, elle doit cramé labas =S.. En tout cas, vivement qu'on puisse voir sa
introspectre FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Sam 6 Juin - 2:52
le debut et la fin ce contredit rah quand j' ai lu le debut je me suis inquité Malgrè la difficulté du tournage elle tiens le coup , c' est une pro. Jia you ella et donne nous encore de tes nouvelles (sa fait tellement plaisir ^^)
Jin FAN Ultime !
Nombre de messages : 2625 Age : 39 Localisation : chez hebe Date d'inscription : 10/02/2007
Sujet: Re: Ella Sam 13 Juin - 19:38
Ella a toujours été très bonne actrice de drama, nous verrons bien ce que ça donne (du moment que c'est pas encore une histoire de basket...)
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Dim 14 Juin - 16:24
moi je vais avoir du mal avec cette coupe de cheveux...
BigNoodle Admin
Nombre de messages : 2264 Age : 38 Localisation : Rennes Date d'inscription : 06/09/2005
Sujet: Re: Ella Mar 16 Juin - 22:44
comment ça ta chérie ?? faut pas profiter que je vienne plus trop pour commencer à dire des sottises sur MA chérie !
essbee FAN Ultime !
Nombre de messages : 508 Age : 31 Localisation : loin loin dans l'espace Date d'inscription : 08/04/2008
Sujet: Re: Ella Mar 16 Juin - 23:39
y doit VRMT faire cho la-bas... coment y font?!?! kan y fait 25, j'C`rève déjà. . .
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Jeu 18 Juin - 11:49
hé oui, déjà 1 an s'est écoulé depuis la dernière fois...notre fabuleuse Ella fête aujourd'hui ses 28 ans!
BON ANNIVERSAIRE HAPPY BIRTHDAY
Comme chaque année, je te souhaite une bonne santé, plein de bonheur, de la chance et beaucoup d'amour!
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Jeu 18 Juin - 12:16
Voici un autre message d'Ella en tournage, il faut l'encourager parce que c'est difficile pour elle I Cried Today
It is super hot today, it is the second day of my mensus and the flow is so much, little sister is also bloated (Girls should be able to understand) I was filming with six super cute dogs this morning (But they are kind of out of control) It had been hard on them because each one of them were feeling hot like mad Including me, I think I have a little heatstroke Just after filming the first scene and I couldn't stand it already Because I had a headache, everytime just before my mensus I would get headache The very day it comes I would also get headache And this time isn't an exception, really pain till I want to die Yet I have to bear with it and continue with the filming After filming I was thinking, I must cry out for awhile to vent out my steam So I couldn't control my tears and it came rolling down while I was making my way to the car When I got into the car, I used sleep to appease myself Little did I know that I had received a tearful text message from my dad which made me cry all over again The contents were as follows Huahua: Today is your 28th birthday Wishing you a very Happy Birthday! Be happy everyday and far away from troubles Where are you going tonight for celebration? If it weren't for the trip to Macao tomorrow, I really want to spend your birthday with you Often at night, Daddy would always think in which life did Grandpa, Grandma, Dad and Mom get such a blessing God had given us such a good daughter Daddy has always been grateful It has been hard on you for the past years Please don't forget to take care of your health, you earn so much money, you should treat yourself a little better Dad and mom Thank You for the love, forgiveness and all that you have done for your brother and sisters Boy, having you in this family is so good That's all, see you at Macao on the 19th Wishing success for your performance
Are you all touched? I should be the one who should be Thanking my dad and mom for giving me such a blissful family Everytime it's my birthday My tears would flow nonstop Because the people by my side loves me so much My sisters, my brother, my dad abd mom, my two good sisters, my good friends, my classmates Even my colleagues Everyone treats me very good I want to Thank God for letting me have so much at the age of 28 I will live my life well, live blissfully and happily
Everyone who is reading this now I also want to Thank you all Thank you all for also loving me, Thank You to all the friends from different countries for all the blessings I have felt all your love already And is very touched Each one of you are great fans Thank You Happy Birthday, I am really very happy
JIA YOU ELLA !! we love you !
hebestyle90 Mascotte
Nombre de messages : 2276 Age : 34 Localisation : près de l'aéroport charles de gaulle ^^ Date d'inscription : 01/01/2007
Sujet: Re: Ella Jeu 18 Juin - 15:47
WOUAH je vois qu'elle doit être hyper fatiguée...
courage jia you!!^^
en tout cas un joyeux anniversaire à Ella déjà 28 ans que le temps passe vite^^
JOYEUX HEUREUX ANNIVERSAIRE!!!!!
cerise FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Jeu 18 Juin - 15:51
Joyeux anniversaire Ella!!!!!!!!!! pleines de bonnes choses pour cette nouvelle année!!
Jin FAN Ultime !
Nombre de messages : 2625 Age : 39 Localisation : chez hebe Date d'inscription : 10/02/2007
Sujet: Re: Ella Jeu 18 Juin - 20:47
Joyeux anniv Ella ! Tu as passé ton anniv sur le tournage d'un drama alors ? Eh beh ça chaume pas ! Jia you Ella j'ai hâte de voir ton drama ! En tout cas je te souhaite le meilleur pour l'année qui vient et pis je suppose que tes lao po t'ont déjà préparé une ptite soirée pour ton anniv alors profite bien ! On pense tous à toi
BigNoodle Admin
Nombre de messages : 2264 Age : 38 Localisation : Rennes Date d'inscription : 06/09/2005
Sujet: Re: Ella Ven 19 Juin - 18:47
bon , je vais le redire ici, mais comme je lui ai déjà envoyé un texto hier ^^
bon annif ma chérie !!
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Ven 19 Juin - 19:22
Mon pauvre BN, tu fabule encore... Elle a rien reçu de ta part, je peux le dire parce que j'étais avec elle toute la journée...et aussi la soirée
wyatt59 FAN Ultime !
Nombre de messages : 303 Age : 30 Localisation : Lille Date d'inscription : 05/10/2008
Sujet: Re: Ella Ven 19 Juin - 21:56
Bon Anniv Ella <3
J'le dis seulement maintenant ici, mais j'y ai penser pendant longtemps =D
Courage Ella ! =D
Kenny FAN Ultime !
Nombre de messages : 1657 Age : 43 Localisation : A l'autre bout de l'océan!! Date d'inscription : 28/05/2006
Sujet: Re: Ella Sam 20 Juin - 5:00
gaia a écrit:
Mon pauvre BN, tu fabule encore... Elle a rien reçu de ta part, je peux le dire parce que j'étais avec elle toute la journée...et aussi la soirée
No comment.
Joyeux annif! Ella! Tout les meilleurs voeux...
Et repose toi bien! ^^
introspectre FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Mar 23 Juin - 0:24
JIA YOU ELLA et happy birthday un peu en retard
wyatt59 FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Ven 26 Juin - 16:06
Hum..ça m'étonne que personne ne l'ai mise avant moi cette petite video toute mimi de l'anniv d'Ella avec Jerry..
Oh~ Trop mignon avec le petit..=)
Jin FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Ven 26 Juin - 21:24
my god l'arrêt sur image... En tout cas il va en faire des jaloux le ptit
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Dim 28 Juin - 14:26
Ben pour être honnête, je trouve ça un peu choquant qu'elle embrasse un ptit gamin comme ça. et 3 fois en + . Je comprendrais si c'était son fils à elle, mais c'est pas le cas... M'enfin, c'est Ella hein...
Kenny FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Dim 28 Juin - 14:57
gaia a écrit:
Ben pour être honnête, je trouve ça un peu choquant qu'elle embrasse un ptit gamin comme ça. et 3 fois en + . Je comprendrais si c'était son fils à elle, mais c'est pas le cas... M'enfin, c'est Ella hein...
Moi je pense pas que c'est choquant.
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: Ella Ven 28 Aoû - 22:56
Un message de ma chérie Ella, à méditer!
Love
Today is a day filled with Love But because of everyone's help in the flood Makes this day filled with even more Love This natural disaster has let everyone suffered There is much pain in hearts But because of this, we know that other than such pain, there is even more love in everyone's hearts The flood has resulted in the lost of family members and friends. The lost of life. There are even people who sacrificed themselves in order to save others Becoming their own heroes We have witnessed the radiance in human We can also be heroes ourselves As long as you have the capability No matter in what kind of form Donate if you have money, Help out when you can And you will be a hero yourself This world needs a lot more love, Thank you all for the Love
Following that, because of Love We are going to have a concert which will be filled with Love Because of Love, the three of us were able to make it this far Hope everyone would come and enjoy the concert Witness our Love Because of your love for us Then only we exist Let us use Love to keep living happily and blissfully in this World Use Love to make this World a happier and more beautiful place