Sujet: questions Mer 4 Avr - 19:32
peut-être avez-vous les réponses...?
-savez-vous quelles études ont fait Ella et Selina? (post bac) Et Hebe? elle était partie en Angleterre l'année dernière pour ses études non? -pourquoi Ella n'habite plus avec Hebe et Selina?
Zanadu Inconditonnel(le)
Nombre de messages : 87 Localisation : Hong Kong Date d'inscription : 24/02/2007
Sujet: Re: questions Mer 4 Avr - 21:24
hope my online translator didn't function wrongly, or I would get your questions wrongly... here are my answer.
1. Selina was graduated from National Taiwan Normal University (the Department of Civil Education and Leadership) in 2004. Ella studied in a technical school. Hebe went to England last year was to take an English course there. She had said that one of the classmates really liked her and "break his heart when she had to return to Taiwan". Oh, she took drum lessons too!
2. Ella is now living with her elder sister, since she was injured in 2003. when Ella was injured, her sister resigned her job and moved to Taipei to take care of her. Her sister then found a job in Taipei when Ella was recovered. Since then, Ella is no longer living with Selina and Hebe.
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: questions Jeu 5 Avr - 16:15
Thank you so much Zanadu! and yes, your translator is ok Do you know exactly what Ella studied? and what kind of studies is doing Hebe? she's going to graduate ?
Zanadu Inconditonnel(le)
Nombre de messages : 87 Localisation : Hong Kong Date d'inscription : 24/02/2007
Sujet: Re: questions Jeu 5 Avr - 16:45
Ella studied "Hospital and Health Care Administration". Hebe didn't study in university. (as she becomes very popular right after she was graduated from high school. So she decided to start her career instead of going to university) She went to England to take a short-term course only (for a month). I remember it was a language course.
cryptic-sheen FAN
Nombre de messages : 152 Age : 35 Localisation : entain de baver devant un poster d'Ella Date d'inscription : 22/03/2007
Sujet: Re: questions Jeu 5 Avr - 17:51
very interesting ...thank you very much for these informations ZANADU
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: questions Jeu 5 Avr - 18:04
thx again Zanadu!
BigNoodle Admin
Nombre de messages : 2264 Age : 38 Localisation : Rennes Date d'inscription : 06/09/2005
Sujet: Re: questions Jeu 5 Avr - 18:21
yep, i did not know anything about it.. thanks !
Meloti ¤ S.H.E collaboratrice de Big Noodle
Nombre de messages : 926 Localisation : France Date d'inscription : 27/10/2005
Sujet: Re: questions Ven 6 Avr - 8:17
Zanadu a écrit:
Ella studied "Hospital and Health Care Administration". Hebe didn't study in university. (as she becomes very popular right after she was graduated from high school. So she decided to start her career instead of going to university) She went to England to take a short-term course only (for a month). I remember it was a language course.
I think it was for 2 months, wasn't it ?
Thx for the informations ^^
Zanadu Inconditonnel(le)
Sujet: Re: questions Ven 6 Avr - 17:03
Meloti ¤ S.H.E a écrit:
I think it was for 2 months, wasn't it ?
Thx for the informations ^^
their holiday lasted for a month only (the end of Feb to the beginning of April). So Hebe couldn't take a course lasted longer than that.
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: questions Ven 27 Avr - 23:17
Pour ceux et celles qui ont écouté et/ou vu le concert live de Tapei de 2004:
pouvez-vous me dire quel est le nom de la chanson qu'elles chantent juste après "Beauty up my life" (dvd2). C'est une chanson où elles font des percussions, dans le dvd elles sont assises sur des chaises. j'ai adoré cette chanson, il me la faut !!!
BigNoodle Admin
Nombre de messages : 2264 Age : 38 Localisation : Rennes Date d'inscription : 06/09/2005
Sujet: Re: questions Sam 28 Avr - 0:28
j'ai le VCD du live a Taipei, mais je me souviens pas d'une telle chanson.
mais je sais que dans le VCD j'ai pas tout ce qu'il y a sur le DVD... (j'ai pas superstar par exemple...)
[en regardant sur le listing, normalement ça doit etre Mo Li, sur Mei Li xin Shi Jie]
Zanadu Inconditonnel(le)
Sujet: Re: questions Sam 28 Avr - 11:24
gaia a écrit:
Pour ceux et celles qui ont écouté et/ou vu le concert live de Tapei de 2004:
pouvez-vous me dire quel est le nom de la chanson qu'elles chantent juste après "Beauty up my life" (dvd2). C'est une chanson où elles font des percussions, dans le dvd elles sont assises sur des chaises. j'ai adoré cette chanson, il me la faut !!!
this session is the "Medley of Friendship", a combination of 3 different songs about Friends and Friendship.
the 1st one is "You Meng You Peng You" (有夢有朋友) (Pursue Dreams with Friends) the 2nd one is "Fen Xiang" (分享) (Sharing) the 3rd one is "Ming Tian Ye Yau Zuo Ban" (明天也要作伴) (tomorrow, let's stay together as well)
Here's the full version of "Fen Xiang" sung by S.H.E in another entertainment show. Enjoy.
</object>
gaia FAN Ultime !
Sujet: Re: questions Lun 30 Avr - 21:33
je me suis mal exprimé. voici l'ordre: mei li xin shi jie , beauty up my life , talking , la chanson que je cherche , mo li je crois que la chanson commence à environ 00:25 min du dvd 2. Tu ne l'as pas celle là BigNoodle? Zanadu i didn't find the songs you mentioned
BigNoodle Admin
Sujet: Re: questions Mar 1 Mai - 12:08
nan, je t'ai dit, je n'ai pas le DVD... donc je pense pas que je l'ai... sur mon VCD c'est Beaut up my life, Mo Li et Always on my mind...
Meloti ¤ S.H.E collaboratrice de Big Noodle
Nombre de messages : 926 Localisation : France Date d'inscription : 27/10/2005
Sujet: Re: questions Mar 1 Mai - 13:40
gaia a écrit:
je me suis mal exprimé. voici l'ordre: mei li xin shi jie , beauty up my life , talking , la chanson que je cherche , mo li je crois que la chanson commence à environ 00:25 min du dvd 2. Tu ne l'as pas celle là BigNoodle? Zanadu i didn't find the songs you mentioned
Moi sur mon VCD, il y a : Beauty Up My Life - Talking VII - les 3 chansons (mais elles ne sont pas de S.H.E normalement) 有夢有朋友 / 分享 / 明天也要作伴 - Talking VIII - Mo Li - Always On My Mind
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: questions
questions
Page 1 sur 1